my weird life

my weird life

på måndagar funderar jag alltid över vad mitt konstiga liv sla föra med sig denna vecka...
den här veckan tar fasen priset :D

i förrgår blev jag frågad om ja ville bli fotad tillsammans me sabina.
igår blev jag frågad om jag vill stå modell på freda!
igår blev jag bjuden på fest i gbg på lörda.
idag kommer martin å vill få sin tatuering uppritad.
imorn ska jag fika med en bekant................!
plus att jag ska gå på mingelgala å se nordiska designskolans modevisning imorn kväll!
på torsda händer inget hittills...? än!
på freda ska jag gadda mig hos sandro, en gästtatuerare från schweiz.
på freda eftermiddag blir jag fotograferad av roshna!
på lördag ska jag å patty till gbg på fest hos nicholas å 6 fransmän!!
på söndag skall jag fika med joni..

sen e det en ny vecka i mitt konstiga liv! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback