min man

min man

eller inte!

men fy fasen va nils är lik james dean...
när han försöker vara allvarlig de e klart,
men det kan han nästan aldrig vara,
han bara ler... <3
å de gör jag med, heeela tiden...

förresten e mitt liv lustigt idag igen :) dagens händelser:

*utanför min dörr stod en låda med delikatessostar å dyra tumbler-glas..
*cezilia fråga mig ifall jag ville vara modell för myrornas och hdk:s modevisning i januari..
*hittat min barndomskompis sofie igen efter tusen år!
*min syrra har hört av sig..
*nils å ja ska på andrahanden-runda i em..
*fick en gigaaaaantisk tuff hattask på posten - gratis!
*dessutom har ja en fin pojkvän som ja tycker massa mycke om <3

tjatjing sailors and sailorettes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback