go å gla´

go å gla´

citat från kvällen, slumpvis mellan luckorna:

"är dom riktiga, är det en strumpa?" (entrén)
"jag tål inte ägg!!!" (ewe hos mig)
"jag vägrar kissa!" (ewe hos mig)
"gift, förlovad, upptagen?" (entrén)
"du ska oxå betala 80spänn." (entén, ja trodde de va bara å kliva på :D)
"äter du alltid frukost i röda pumps menar du?" (ewe hos mig)
"jävlar vilka tatueringar, hej jag är från norrland förresten." (baren, 1:a drinken)
"vi kanske ska presentera oss på riktigt?" (servetrisen)
"jag vill ha en varg på ryggen..." (ewes kompis, sååå töntigt :D)
"klart du oxå ska ha rött läppstift!" (ja å lisa på damernas)
"helvete, har dom fastnat därinne?" (fröknar på damernas)
"ska du oxå dit, då kan vi dela en taxi?" (kön in)
"han gav mig en hjärnskakning i 6:an!" (lisa om en bekant till mej........................)
"det är skönt att man kommit till en skoaffär!"b (lisa om min lägenhet)
"fint, där försvann den alkoholen! hehe" (lisa om min glögg)
"hur många har du bjudit? EGENTLIGEN?" (martin å niklas e oroliga)
"det är bra att du väljer dom me samma namn..." (lisa om mig)
"det har hänt nått!" (martin i zebrafotöljen)
"nä jag vill väll inget... " (jag i telefon)
"jag skalar av mig allt i hallen å går å lägger mig med en ostmacka.." (jag förklarar slutet på utenätter)
"du får allt som är hälften!" (lisa)
"jag har inte riktigt koll på dej känner jag..." (ewe om mig) 
"den tatuerade kvinnan!" (niklas)
"hon tog verkligen hans bil!!" (lisa om min blogg, asgarvandes)
"men, vi ska bli ihop pia, inga problem, gör dej av me katterna bara..."(ewe å jag har löst allt....)
"dom va så coola, det måste vi göra om!" (sandra om mig å lisa hos ewe)
"första whiskeyn knäckt, ladies!" (limpan kl.17)
"är du alltid såhär på topp??" (limpan om mig)
"jag känner att det här är lite mitt fel..." (mattias kl.17)
"jag tar din tändare och dig med ut på balkongen" (lisa till mig)
"skål!" (handbollsspelarn......)
"va du å brorsan oxå på fuerte´-03, ja jobba i sportbaren..." (limpan om vårt sammanträffande)
"han stryper mig! VERKLIGEN." (jag efter fotografen)

"hur svårt ska de va å stava till rubrik? rhubrihks, så där ja." (jag, efteråt :D)
"jag körde alfan från strassburg å hem..." (mattias om sitt jobb)

jag minns ju riktigt mycke, trots allt :D
nu ska jag ta ingen mig riktigt riktigt mycke, puss å nyp i stjärten, y´all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback