fananan som joppe sa...

fananan som joppe sa...

de här kunde vart den stora tyck-synd-om-mig-själv-dagen...
å de e det nog när jag tänker efter.
nånstans i borås sitter det en lessen tjej.
den mest blåögda o naiva lilla idiot som sett dagens ljus.

jag tror på vad folk säger, deras ord liksom gör att jag mår bra,
sen visar det sig vara luftslott,
åsså går mitt hjärta sönder, igen och igen...
hur många gånger e de sen nyår, ammi? 8, 9?

det inget vet om tatueringarna, är att det kommer dit en ny för varje magplask.

det är ju något fel på mig uppenbarligen.
en naiv skit som jag, en NAIV skit, en naiv SKIT.
take yor best shot, jag ska ingenstans,
lipar ju bara röven av mig va ja än får för mig att göra.

hur kunde ja känna så mycke för nån som inte kände samma alls?

det gör sååå ont, åsså kommer tårarna igen, fan.

sluta snälla, varför kan inte bara allt va bra, för en gång skull?

en tröst är väll att klockan tickar som fan,
det hjälper hjärtat hålla takten, när det får för sig att stanna.

sorry ass, hej det är jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback