hey hey hey, shama-lama-mama says hello to the world!

hey, vicket liv man lever... ännu en helg lagd till handlingarna. weee, känns ju som att allt rullar på, som om sommarn kommer bli riktigt nice å bra, som den ska, men ja saknar den stackars opeln o den lilla amazonen... men jag avskyr falköping. tänk att man kan byta stad så tvärt, byta kompiskrets, hem o skola, å jobb! å lyckas med att trivas så bra...!?

imorse baka jag tomatbröd för övrigt, ikväll ska mikael (my hippiefriend on the block) å jag plocka nässlor å koka nässelsoppa. det är ganska intressant faktiskt, hur man "tillåts" vara, vad som är accepterat å göra beroende på vilka kompisar man umgås med... dessutom ska vi kila ut i dungen ikväll/natt å stjäa ett miniträd till min balkong, inte lätt å skapa tiki-stuk utan lite grönt...

ja åsså får ja inte glömma handla kattmaten, viktigt att "prinsen" får sin mat, tack vare csn räcker junte cashet till mer *grr* sen måste ja färga om håret, för på onsdag ska vi sätta i nya extensions, weee, så kul!
å på lörda ska vi te liseberg, imorrn ska jag jobba å den 17:e ska ja på frihetscup i fotboll! vilken underbar sommar det kommer bli, å puss på er alla mina små homies. kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback