el loco rockenrollo

I lördags morse stack jag med min karls bil, jag yrde iväg i gruset längs landsvägen å styrde in mot stan, lämna bilen me nycklar å allt vid järnvägsstationen, skicka ett mess å sa att bilen fanns att hämta där å där, sen satte jag mej på tåget till borås.... å här är jag nu! bye bye liksom.

nä, för hur jag än försöker inbilla mej, så är jag inte landsortsbo längre, jag bor i stan jag. jag är boråsare! så många härliga människor jag träffat sen jag flytta hit, så många nya vänner, sköna personligheter och galna upptåg vi har för oss... jag trivs som fisken i vattnet, yesiree!

btw, ser fram emot middagen på lördag, kan knappt bärga mej, ska bli jättekul!

wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback