el loco rockenrollo

shebäng!
åh, nu är det bara två dagar kvar till det är freda, då är det den stora dagen för tentan... men jag är lugn, den kommer gå bra, den SKA gå bra, den bara ska det. blir ju så mycke krångligare annars, ja usch, så vill jag ine tänka! åh va positiv ja känner mig.

vaknade 07.39 imorse, rickard hade skickat ett sms 04.10 när han koka kaffe precis innan han skulle cykla till jobbet, han  skicka det bara för att ja skulle få se det det första när ja vaknade... han är söt, snäll... men min positiva, eller för den delen; icke-positiva sida spökar: "tänk om det inte håller!" eller om sanningen ska fram; "tänk om det tar slut redan nu?" (för alla relationer tar ju slut, förr eller senare...) dom här tankarna gör ju att de e lögn i fan å riktigt bli kär, ha kul å må bra i nuläget. hur ändrar man detta liksom? för det är väl detta tankesätt som bör ändras på, relationerna går ju som dom går ändå.

äh, shit, på freda kan ja äntligen åka hem efter tentan. rickard ska sluta tidigare så vi kan mötas å åka hem till honom en sväng, å sen åka runt i opeln eller amazonen, på nån grusväg på landet, lyssna "vår" teenbeet å 50talsmusik.... å ja kan känna mig som en dam bakom ratten på den gräddvita stackars opeln igen *skratt* snart är det freda, shama-lama-mama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback