Hi´yall!

hi´yall! come on sailor, let´s make it a good one!

kl.15 idag bär det av te lichöping, åh va härligt det ska bli...!
har haft ett sjuhelsickes dilemma me vicken färg på klänning jag ska ha på lörda,
inte alla dar man får se moonstompers livé, å e inbjuden till eftefesten ;)
hmm, ja vad säger ni? svart, vinrött eller marinblått?
som den unga dam jag gör anspråk på å vara,
har jag naturligtvis helgarderat mig med alla 3!

vet ju inte vilken som känns bäst imorn eftermiddag,
kanske den delicious röda eller varför inte den awsome svarta, who knows?
vicket stoooort problem, inte sant? ;)

dessutom glömde jag måla tånaglarna igår, kom på det 00:17, gooosh!
coming right up, darlin´!

o´hoj!


Kommentarer
Postat av: Martin Ternander

Marinblått! Då ser du ut att vara med i flottan och det är sexigt med uniform. Det är inte bara ni kvinnor som tycker det.

Jobbigt med kåta katter som springer runt. Hade det way back och det lät som in i helvete hela tiden. Usch. Hundar är iofs värre, men det går snabbare där.

Åter till livet utanför cyberspace.
/Martin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback